Меню
Вашата кошница

Често задавани въпроси

Как да направя покупка ?

Просто добавете избраните продукти в количката като използвате бутона “Добави в количката” и после натиснете бутона “плащане”, където можете да въведете информация за доставката. Ако не сте добри в пазаруването онлайн, можете просто да създадете списък с избрани продукти и да ни го изпратите на sales@loretta.bg

Как мога да платя?

При нас можете да заплатите с наложен платеж (в брой на куриера).

Как да използвам получен Промо код или ваучер ?

За да използвате Вашия Промо код е необходимо да го въведете във кошницата Ви при правенето на поръчка.

Системата не отчита въведения Промо код/Ваучер ?

Ако сте получили ваучер или промо код, трябва да проверите дали сте спазили условията за ползването им ( срок на валидност и продукти, за които може да се използва ), които могат да бъдат открити на получения имейл или в правилника на съответната действаща кампания, от която сте го получили. Ако въпреки изпълнението на условията за прилагане на ваучер, все още не се отразява в поръчката Ви, моля, свържете се с нас на електронен адрес sales@loretta.bg или на телефон +359 883 586 692

Мога ли да направя промени по поръчката ?

Поръчката Ви се приема автоматично в нашата система. Ако желаете да коригирате Вашата поръчка, моля, свържете се с наш представител на +359 883 586 692 възможно най-скоро след заявяването й.

Бих искал да закупя продукт, който не е наличен. Как мога да го направя?

За повече информация относно сроковете за доставка, моля изпратете ни линк, пренасочващ към избрания продукт, или артикулен номер, на sales@loretta.bg Не се колебайте и да ни потърсите на тел.: +359 883 586 692

Кой куриер ще ми достави поръчката?

LORETTA.BG използва услугите на Спиди АД.

Ако направя поръчка днес, кога мога да очаквам доставката?

Ако направите поръчката си до 14:30ч., тя ще бъде изпратена в същия ден и се доставя според графика на обслужване на куриерската фирма. 

Каква е цената на доставката?

Системата автоматично ще калкулира цената на доставка в страницата на поръчка. 

Имам ли опция преглед преди заплащане?

Да, всяка пратка се изпраща с опция преглед преди да бъде заплатена.

Как да върна / заменя закупен продукт?

Повече информация можете да откриете тук . Ако не откривате желаната информация, не се колебайте да се свържете с нас чрез имейл или на телефон +359 883 586 692

За чия сметка са транспортните разходи при връщане на продукт?

Разходите по връщане и замяна са за сметка на клиента, освен при дефектен продукт, доставен грешен артикул или цвят от страна на LORETTA.BG

Какво е работното Ви време?

Работим всеки делничен ден (понеделник - петък) от 09:30 до 17:30ч. , събота от 10:00 до 13:00ч.

Имате ли магазин?

Ще се радваме да посетите нашите сезонни и/или целогодишни обекти. Можете да намерите информация в секция „Контакти“.